Dear Support of Instaforex
My Account number : xxxxxxx
My email : xxxxxx@gmail.com
I had some problem about my setting was change in automatic.
Last time i checked my instaforex port. It had swap fee and I checked in my setting of Instaforex web. It appeared My Swap free setting was change from Yes to No .
I attach picture in this e-mail
This event had occur at my account for 2 times and the first time i didn't inform to you. but this is a second event and i want to you to know about this.
What happen..?
Thank you very much for your answering.
Your, sincarely
ผมแนบรูปไปด้วยเพื่อแสดงให้เห็นว่าเราไม่ได้เปลี่ยนเอง แต่ระบบมันเปลี่ยนให้
ทาง Instaforex ตอบกลับมาว่าแบบนี้ครับ
Dear Client,
We apologize for the inconveniences you faced. You will be able to
turn on/off Swaps right from your Client Cabinet anytime. If you still
face problem, contact us.
Thank you.
If you have any questions please do not hesitate to contact us in
future. Thank you for your letter.
Sincerely yours, Client Service
InstaForex Companies Group
We apologize for the inconveniences you faced. You will be able to
turn on/off Swaps right from your Client Cabinet anytime. If you still
face problem, contact us.
Thank you.
If you have any questions please do not hesitate to contact us in
future. Thank you for your letter.
Sincerely yours, Client Service
InstaForex Companies Group
ผมก็เลยตอบกลับไปแบบอังกฤษ งูๆปลาๆ ของผม
Dear Client Service
I known . i can able to turn on/off Swaps anytime but i can't change swap instantly. from notify window (attach picture) if you want to change swap to turn on or off you must to close all your trades and cancel all pending order which it inconveniences.
And if this event is happening again. Who will be responsible for the swap fee to occur. sorry for my question but i think this is unfair for your client.
Thank you.
Sincerely yours
Nantawatt
พร้อมแนบรูป
ทาง Instaforex ตอบกลับมาว่าแบบนี้ครับ
Dear Client,
If you have any open Trades in your Account, you need to close it
first in order to activate Swap-free service again. Please close your
open trades & try again.
Thank you.
If you have any questions please do not hesitate to contact us in
future. Thank you for your letter.
Sincerely yours, Client Service
InstaForex Companies Group
If you have any open Trades in your Account, you need to close it
first in order to activate Swap-free service again. Please close your
open trades & try again.
Thank you.
If you have any questions please do not hesitate to contact us in
future. Thank you for your letter.
Sincerely yours, Client Service
InstaForex Companies Group
ตอบกลับมาเมื่อว่าไม่เข้าใจ คำถามผม และไม่แสดงความรับผิดชอบอะไร ตอบกลับมาในสิ่งที่เรารู้อยู่แล้ว ชักจะยังไงๆ แล้วแฮะ ยิ่งกลัวๆอยู่ เงินก็ยังไม่ได้รับ
ทาง Support Instaforex Thailand โทรมาสอบถาม ตั้งแต่ตอนที่เราส่งเมลไป ก็ดีนะครับเค้าช่วยประสานงานให้ แต่ก็ยังไม่ได้คำตอบอยู่ดี เจอแบบนี้ต่อไปลำบากหน่อยละครับ จะเปิด Order ยาวๆ ไม่ได้แล้ว แถมการโอนเงินที่ช้าขนาดนี้ ทำให้ไม่ค่อยน่าเชื่อถือหรือเปล่า
ยังไงถ้ามีความคืบหน้าจะแจ้งให้ทราบอีกครั้งครับ
ตอนนี้ได้ทำการปิด order ใน Instaforex หมดแล้วครับ และได้เข้าไปแก้ไขค่า Swap free เป็น Yes เรียบร้อย พร้อมทั้งทำการเปิด Order ให้ทดแทนเป็นที่เรียบร้อยแล้วครับ จะแสดงรายการให้ดูใน Update ต่อไป
ตอบลบอาจต้องหา Broker ที่มี Swap Free Account ใหม่
ตอบลบ